Facebook Whatsapp

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין הסכם ממון

     

    עורך דין הסכם ממון נחוץ לזוגות העומדים להתחתן מרצון למנוע מאבקים משפטיים עתידיים , או לאלו הנשואים המעוניינים לשמור על הביטחון והשקט הנפשי בחייהם המשותפים דרך עריכת הסכם בשעת משבר בכדי למנוע פירוק התא המשפחתי. זקוקים לעזרה בתחום זה? עורך הדין המאם חליחל יעזור לכם בכך בהיותו בעל ניסיון רב שנים בעריכת הסכמי ממון .

     

    עריכת הסכם ממון בליווי מקצועי עו"ד המאם חליחל

     

    דיני משפחה וגירושין הן נושא רגיש שמכיל בתוכו סוגיות משפטיות רבות. ניהול הולם בתהליך גירושין ימנע טעויות שעלולות לעלות לך בהפסד כספי רב. עורך הדין המאם חליחל יעניק לך יחס אישי, זמינות ורגישות מקסימלית לשם השגת התוצאה הטובה ביותר עבורכם .

     

    עורך דין הסכם ממון – חשיבה על העתיד

     

    עורך דין הסכם ממון (אולי בתחושותיכם) איננו נחוץ בשלבים הראשונים של הנישואין, בן הזוג אכן כרע ברך ואתם מתכננים את החתונה והחיים יחד. אין ספק שזהו מעמד מאוד מרגש. ברגעים שמחים אלו הרגש משתלט על החשיבה שלנו. הרי מי מאתנו נכנס לברית זו מתוך מחשבה שיום אחד נפרד? עם זאת מדובר באפשרות מציאותית בהחלט ויש להיערך אליה על מנת לא להצטער אם יגיע הרגע ממנו חששתם, וכן על מנת שלא תצטרכו לדאוג מפני מצבכם הכלכלי בעת פירוד כל הזמן  דבר שיעכיר את מצב רוחכם ויכביד על הקשר הזוגי והנישואין הרי שעריכת הסכם ממון יש בה כדי לתת לכם תחושת ביטחון מראש בכל רגע נתון .

    אז מה עושה בדיוק עורך דין הסכם ממון ?

    כדי למנוע מצב כזה וגם למנוע מצב עתידי בו תסתכסכו ותדרשו לסיועו של בית המשפט מומלץ להעמיד דברים על דיוקן – מבעוד מועד. הכוונה בכך היא כאמור לערוך הסכם ממון. למשל אחד מבני הזוג חזק יותר מבחינה כלכלית? ניסוח וחתימה על הסכם הממון תבטיח כי שניכם נכנסים לחיים משותפים המבוססים על אמון ואהבה תוך שמירה הן על הצד החזק יותר ובעל ההון והן על הצד החלש יותר מבחינה כלכלית.

    כדי לוודא כי ההסכם הינו הוגן כלפי כל הצדדים המעורבים מומלץ להסתייע בשירותיו של עורך דין מומחה לענייני משפחה בעל ניסיון בפרקטיקה בייצוג בשטח בבתי משפט לאור היכרותו עם מקרים מורכבים, ואשר יידע לקבוע מנגנון הוגן לשני בני הזוג; מנגנון כלכלי בהסכם ממון שיבטיח יציבות וביטחון בחיי הנישואין ולא רק בעת פירוד חס וחלילה.

    האם הסכם ממון חייב אישור של בית משפט?

    הסכם ממון שנערך לפני הנישואין יכול להיות מאושר על ידי עורך הנישואין או נוטריון או בבית המשפט ואילו הסכם ממון שנערך לאחר הנישואין מחייב אישור רק בבית המשפט או בבית הדין הרבני , ואי אישורו הלכה למעשה מרוקן אותו מכל תוקף למעט מקרים מיוחדים בהם בית המשפט מתרשם כי דרך ההתנהגות בני הזוג אכן קיימו את ההסכם חרף העדר אישור ובמצבים כאלו כן ניתן יהיה להכשיר אותו למרות שלא אושר כדין.

    האם בני זוג לא נשואים יכולים לעשות הסכם ממון ?

    כן אמנם אין חובה לאשר את ההסכם בפני בית המשפט הגם שהדבר מומלץ וההסכם יהיה בר תוקף כהסכם לחיים משותפים מכח חוק החוזים גם אם לא אושר בבית המשפט או על ידי נוטריון להבדל מזוג נשוי אשר נדרש אישור בכדי להעניק לו תוקף מחייב כאמור.

     

    יש לכם שאלות בתחום ענייני משפחה וגירושין ?

     

    עורך דין המאם חליחל , עורך דין מומחה בענייני משפחה וגירושין  ,עורך דין מומלץ בדיני משפחה בצפון ידאג לתת לכם מענה מקיף שלא תפספסו זכויות לפי החוק  . המאם חליחל עורך דין ונוטריון מומחה בדיני משפחה וגירושין בצפון לקבלת יעוץ משפטי מקצועי משרד עם ניסיון רב שנים בתחום  .

    לקביעת פגישת ייעוץ

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר



      שאלות נפוצות

      למה צריך הסכם ממון?

      הסכם ממון תפקידו להסדיר מראש את אופן חלוקת הרכוש בין בני זוג במקרה בו הם נפרדים.
      האם ניתן לערוך הסכם ממון לבד?

      הנושא הכלכלי יכול לגרום למתחים בזוגיות. הסתייעות בגורם צד שלישי מקצועי יוכל לנהל את השיח בצורה נאומה ולדאוג שהאינטרסים של שני הצדדים יישמרו
      למה לבחור במשרד עורכי דין המאם חליחל?

      משרד עורכי דין בהובלתו של עו"ד המאם חליחל פועל כבר משנת 1995. המשרד מתמחה בתחום המשפחה ומעניק ללקוחותיו שירות מסור, אדיב ומקצועי.

      דיני משפחה נוספים

      מזונות ילדים

        עד ליום 19/7/17 דיני המוזנות בישראל נפסקו על פי הדין האישי של ההורים כך שלפי הדין העברי חויב האב במזונות ילדיו עד הגיעם לגיל 15...

      המשיכו לקרוא >

      לקביעת פגישת ייעוץ

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        קידום אתרים לעורכי דין
        Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support