Facebook Whatsapp

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    ייצוג בענייני ירושה וצוואות

     

    משרדנו מלווה החל משלב הייעוץ המשפטי החשוב ביותר ועד להכנת תביעות וייצוג בכל הנושאים הקשורים בענייני ירושה בין השאר התנגדות לצוואה.

     

    מה ההבדל בין ירושה לפי החוק לבין צוואה ?

     

    חוק הירושה קובע מנגנון לאופן חלוקה העיזבון של כל אדם שהולך לעולמו . כאשר אותו אדם מבקש לחרוג מהוראות החוק הוא יכול לעשות כן באמצעות ערכית צוואה בה יקבע מי ומה ואיך יחולק עזבונו לאחר פטירתו .

     

    מה הן סוגי הצוואה ?

     

    לפי החוק קיימת אפשרות לעריכת צוואה בעדים שהיא הכי נפוצה ובדרך כלל נערכת במשרד עורכי דין אך אין חובה שכך יהיה , צוואה נוטריונית הנערכת בפני נוטריון ובדרך כלל נחשבת לבעלת משקל חזק יותר כנגד מי שיתנגד לה, צוואה בפני רשות כגון שופט, צוואה בעל פה שהיא צוואה של שכיב מרע העומד בפני מוות ומוסר את צוואתו בפני שני אנשים המגישים מזכר לרשם לענייני ירושה וכי אכן המצווה נפטר סמוך לאחר מכן, וצוואה בכתב יד שהיא צוואה הנכתבת בידו של המצווה עליה הוא חותם ומוסיף תאריך .

     

    מה זה התנגדות לצוואה ?

     

    מי שסבור שהוא מקופח על פי הצוואה ואילו מצבו טוב היה יותר לפי חוק הירושה יכולה להגיש התנגדות מטעמים שונים הקובעים בחוק בין השאר זיוף, אי כשיורת, כפיה, מעורבות בצוואה והשפעה בלתי הוגנת .

    עם הגשת ההתנגדות ההליך מועבר לבית המשפט שמכריע במחלוקת בסופו של יום ומן הראוי לציין כי אין זה קל לבטל צוואה משהיא נחשבת רצונו האחרון של המת ויש לכבדו אלא אם כן המתנגד ירים הנטל להוכחת טענותיו.

     

    האם כל אדם יכול לעשות צוואה ?

     

    עקרונית כן בכפוף להיות האדם בגיר וכשיר ועובדת היותו של אדם חוסה תחת אפוטרופוס או סובל מבעיה רפואית קשה אין בה כשלעצמה כדי לפסול את צוואתו כל עוד לא הוכח כי מצבו המנטאלי לא מאפשר את חתימתו על הצוואה.

     

    מחפשים עורך דין ענייני ירושה וצוואות בצפון ?

     

     

    עורך דין המאם חליחל , עורך דין מומחה בדיני ירושות וצוואות  ,עורך דין מומלץ בדיני צוואות וירושות ידאג לתת לכם מענה מקיף שלא תפספסו זכויות לפי החוק  . המאם חליחל עורך דין ונוטריון מומחה בדיני צוואות וירושות בצפון לקבלת יעוץ משפטי מקצועי משרד עם ניסיון רב שנים בתחום  .

     

    לקביעת פגישת ייעוץ

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר



      דיני צוואות נוספים

      התנגדות לצוואה

      התנגדות לצוואה הינו הליך משפטי בו נוקט אדם המבקש להתנגד לצוואה שערך  קרוב משפחתו ושלל את חלקו בירושה או שינה את חלקו בניגוד למנגנון הקבוע...

      המשיכו לקרוא >

      לקביעת פגישת ייעוץ

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        קידום אתרים לעורכי דין
        Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support