Facebook Whatsapp

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עריכת יפוי כח מתמשך

    עו"ד מוסמך מטעם משרד המשפטים לעריכת יפוי כח מתמשך – הליך חשוב המעניק ביטחון לכל אדם בעודו בריא לקבוע מה יעלה בגורלו הוא וגורל רכושו ככל וחלילה יהפוך לסיעודי או תלוי בזולת וזאת להבדל מצוואה הקובעת מה יהיה עם רכושו של האדם לאחר פטירתו .

    מה זה יפוי כח מתמשך?

    יפוי כח מתמשך הנו למעשה תחליף מבורך לאופציה של מינוי אפוטרופוס על ידי בית המשפט לאדם שאינו יכול לתפקד בעצמו כאשר ההבדל הוא שהאדם בעצמו קובע בעודו כשיר מה יהיה גורלו ככל שאכן יאבד את כושרו ויפוי הכח יכול לכלול הוראות בענייני בריאות בענייני רכוש כמובן אך גם בעניינים אישיים ומתן הנחיות מקדימות לגבי אופן הטיפול בו כולל הנחיה להיות או להיות בבית אבות, לתרום כסף, לטייל בפארק וכו'.

    מה ההבדל בין יפוי כח למינוי אפוטרפוס?

    ההבדל העיקרי שמי שקובע מי מיופה הכח הוא האדם בעצמו שמתכנן מראש מה ומי יהיה מיופה הכח ומה כוחו ואילו האפטרפוס מטעם בית משפט מתמנה לפי בקשת אדם אחר מקרוביו של האדם שכבא אינו יכול לתקשר ואין לאדם עצמו כל שליטה על התהליך.

    מה ההבדל בין יפוי כח לצוואה?

    ההבדל הוא רב מאד, הצוואה קובעת מה יהיה גורל רכושו של אדם לאחר פטירתו ואילו יפוי כח מתמשך קובע מה יהיה עם האדם עצמו ו/או רכושו בעודו בחיים אך איבד את השליטה ואינו מסוגל לטפל בענייניו .

    מחפשים עורך דין מוסמך לעריכת יפוי כח מתמשך בצפון ?

    עורך דין המאם חליחל , עורך דין בעל הכשרה בעריכת יפוי כח מתמשך וצוואות נוטריוניות .

    לקביעת פגישת ייעוץ

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר



      דיני צוואות נוספים

      עריכת צוואה

        לרב האנשים ערכית צוואה נשמעת משימה מפחידה משום מה וכאילו המוות מתקרב, אלא שבמציאות צוואה הינה מצרך נחוץ בסיטואציות רבות בכדי לוודא שאחר לכתם מן...

      המשיכו לקרוא >

      לקביעת פגישת ייעוץ

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        קידום אתרים לעורכי דין
        Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support